nikitikitin Posted July 21, 2020 Report Share Posted July 21, 2020 (edited) Hc Marjatta etsii uusia pelaajia jälleenrakennusta varten. Ensisijaisesti etsinnässä VP,OP,MV mutta myös VL,OL,KH tervetulleita kokeilemaan. Joukkueen tavoitteet on ECL Neo ja pyritään saamaan aktiivisia pelaajia runkoon, jotta pelaaminen porukalla onnistuisi hyvin. Joukkueen runko tällähetkellä 19-20v mutta ikähaarukkaa ei oikeastaan ole. Joukkueen tavoite on kehittyä rennolla fiiliksellä. Jos olet, aktiivinen, omaat motivaatiota kehittyä pelaajana ja kehittää joukkuetta laita viestiä niin katsotaan aika kun voi tulla testaamaan menoa. Edited July 21, 2020 by nikitikitin 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raakarape Posted August 1, 2020 Report Share Posted August 1, 2020 (edited) Olen 15v mutta olen pelannut jo monta vuotta änäriä eikä minulla ole enään joukkuetta niin voisinko tulla kokeilemaan. Ja pelaan vl ja vp. Pleikka nimi on raakarape Edited August 1, 2020 by Raakarape Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts